Firma Rudolph Logistik je pouzdan ponuđač usluga za klijente iz različitih branši. Ulaganje u dva autonomna transportna sistema je optimizovalo procese u skladištu.
Kako bi dugoročno osigurala besprekornu i pravovremenu isporuku za klijente, a istovremeno rasteretila zaposlene, Rudolph Logistik grupa fokusira se na inovacije u Loršu, na jugu Hesena. Nakon osmonedeljne faze planiranja i testiranja, pružalac logističkih usluga odlučio se za dva moderna autonomna transportna sistema (FTS). Velika prednost ovih vozila je u tome što se prilagođavaju promenljivom ambijentu, a ipak održavaju neophodnu fleksibilnost u skladištu. Pored toga, mogu se koristiti postojeći regalni sistemi i mesta za odlaganje. Još jedan plus za Rudolph Logistik grupu je bio naš logistički interfejs. Putem ovog middleware-a, FTS-i lako komuniciraju sa klijentovim Warehouse Management sistemom (WMS), bez restrukturiranja. Autonomni transportni sistemi znatno olakšavaju rad u distributivnom centru od 14.300 kvadratnih metara sa 10.600 mesta za palete i 170.000 mesta u pregradnim regalima. Oko 135 zaposlenih tu pakuje i otprema oko 430.000 artikala širom sveta svake godine.
Rudolph Logistik Grupa je prvenstveno aktivna u oblasti automobilske industrije, transporta sistema, robe široke potrošnje, industrije i ispunjavajućeg poslovanja. Interni procesi se moraju stalno poboljšavati i iskoristiti potencijal optimizacije. Ovo je savršeno postignuto sa EKS 210a transportnim sistemima bez vozača sa našim logističkim interfejsom. Ubrzo nakon puštanja u rad, primetno je povećanje efikasnosti u intralogističkim procesima i smanjenje grešaka u internim transportnim procesima. Zaposleni sada mogu više da se skoncentrišu na specijalne transporte. Nalozi za transport se dodeljuju pojedinačnim paletama pomoću bar koda koji automatski čita AGV i izveštava WMS preko logističkog interfejsa. WMS zatim ponovo šalje tačnu lokaciju skladištenja za dotičnu paletu u vozilo preko logističkog interfejsa. Paleta je dovedena do ove tačke bezbedno i optimizovana za rutu i precizno isporučena.
"Od puštanja u rad AGV-ovi su preuzeli deo unutrašnjeg transporta. Što se tiče odlazne robe, ovo čak odgovara oko 50% dnevnog obima odlazeće robe. Pored toga, opsežan bezbednosni sistem automatizovanih sistema vođenih vozila pomaže da se minimizira šteta u distributivnom centru", kaže Markus Krumpholc, koji je odgovoran za upravljanje projektima i kontrolu u Rudolph Logistik-u. Thorsten Kramer, šef odeljenja Rajna/Majn/Nekar, dodaje: "Pogledali smo sistem na sajmovima i na internetu i posetili dva sistema u proizvodnji kod kupaca Jungheinrich-a. Drugi proizvođači nisu ponudili slično sofisticiranu alternativu za našu primenu. Osim toga, imamo jednu kontakt osobu u Jungheinrich-u i stoga dobijamo sve iz jednog izvora. Korišćenjem Jungheinrich transportnih sistema bez vozača, takođe dokazujemo naše tehnološko liderstvo i stičemo iskustvo za moguće buduće velike projekte."