Kompanija Jungheinrich spaja kompetenciju proizvođača sa iskustvom i stručnošću dobavljača celokupnog rešenja. Od planiranja, preko realizacije, pa sve do servisa i podrške od strane naših zaposlenih u korisničkoj službi: mi to radimo!
Mi smo tu za Vas – u bilo koje doba!
Ako neka smetnja ograničava performanse Vašeg postrojenja, mi smo odmah na licu mesta. Pouzdano Vas podržavamo i tako uspostavljamo željenu raspoloživost postrojenja. Naši softverski stručnjaci iz centralne podrške raspolažu sa višegodišnjim iskustvom i pomažu Vam da problem rešite putem daljinskog pristupa. Ukoliko to iz nekog razloga nije moguće, naši kvalifikovani tehničari korisničke službe će se pojaviti što je brže moguće na licu mesta. Za to ćemo se pobrinuti zahvaljujući našoj usko povezanoj globalnoj servisnoj mreži. Naravno da globalno važe naši jedinstveni visoki standardi kvaliteta. Tako možete biti uvereni da će se vreme mirovanja u okviru Vašeg logističkog sistema smanjiti na apsolutni minimum.
Pregled našeg asortimana proizvoda
Usluge servisa i podrške po meri
Uska povezanost između centralne dežurne linije podrške za softver i tehnike upravljanja i servisa na licu mesta garantuju Vam veliku raspoloživost Vašeg postrojenja i besprekoran režim rada Vašeg logističkog sistema. Vi se fokusirajte na Vaš posao – mi ćemo se pobrinuti o Vašem postrojenju.
Uvek na pravoj strani – sa našim servisom za logističke sisteme
U svako doba i svuda ćemo se u najkraćem vremenu pobrinuti za to da se Vaše postrojenje i uređaji servisiraju za besprekoran rad Vašeg logističkog sistema.
Naš servis za Vas obuhvata sledeće usluge:
Inspekcija
Uz pomoć ispitnih uređaja naši tehničari istražuju funkcionalnost Vaših pogona i komponenti – naročito onih koji služe bezbednosti. U okviru inspekcije, naši zaposleni odmah završavaju jednostavne poslove, poput podmazivanja i pritezanja zavrtnjeva. Po potrebi Vam prave i listu za servisiranje za preventivne popravke.
Održavanje
Redovnim održavanjem povećavate vek trajanja, raspoloživost i bezbednost Vašeg logističkog sistema. Potrošene i neispravne delove i komponente se pravovremeno prepoznaju i menjaju. Time sprečavamo skupe prestanke rada i osiguravamo performanse Vašeg sistema. Zajedno sa Vama utvrđujemo planiranje termina za sprovođenje održavanja, kako bi što je moguće manje uticali na rad Vaš režim rada.
Provera bezbednosti
Smanjite rizik od prestanka rada redovnom inspekcijom pogona, komponenti i sastavnih delova Vašeg logističkog sistema. Naši Jungheinrich tehničari redovno sprovode sertifikovane bezbednosne provere i time Vam pružaju podršku u pridržavanju svih zakonskih parametara. Dobićete dokumentaciju sa rezultatima provere, koju naši zaposleni detaljno sa Vama dogovaraju.
Servisiranje
U okviru servisiranja uslediće zamena neispravnih delova, koji ograničavaju funkcionalnost Vašeg logističkog sistema. Primenom modernih dijagnostičkih alata se pritom omogućava trenutno lokalizovanje kvara. Sve radove na servisiranju sprovode naši profesionalno obučeni Jungheinrich tehničari korisničke službe, koji su upoznati sa postrojenjem i ako je potrebno biće kod Vas u kratkom roku. Time se što je brže moguće može uspostaviti raspoloživost postrojenja.
Upravljanje materijalom
Da biste izbegli duge prestanke rada, kompanija Jungheinrich omogućava da napravite zalihu odgovarajućih rezervnih delova direktno kod Vas na licu mesta. Redovnim održavanjem se naši tehničari brinu o tome da su ovi delovi u slučaju potrebe potpuno funkcionalni. Popravke i prepravke visokokvalitetnim rezervnim delovima takođe spadaju u naš servisni spektar.
Delovi, koji nisu kod Vas na licu mesta, mogu se u roku od 24 časa poslati iz našeg skladišta rezervnih delova širom Evrope.
Obuka
Kompanija Jungheinrich nudi sprovođenje različitih vrsta obuka – od obuke Vaših zaposlenih za odgovarajuće rukovanje Vašim logističkim sistemom, pa sve do obuke održavanja za Vaš sopstveni tim za održavanje. Na ovaj način se izbegavaju skupe popravke i produžava se vek trajanja Vašeg logističkog sistema.
Praćenje režima rada
Prepustite nam održavanje i popravku Vašeg logističkog sistema i drugih pogona! Sa timom na licu mesta koji je sastavljen od kvalifikovanih Jungheinrich tehničara, naši klijenti su uvek na sigurnoj strani – i to 24/7.
Svi ovi servisi se mogu individualno prilagoditi po želji klijenta.
Rado ćemo Vas posavetovati. Odmah zakažite termin!
Uvek dostupna za Vas – naša podrška za logističke sisteme u bilo koje doba
Naši zaposleni u podršci su Vaše prve kontakt osobe u slučaju smetnji ili opštih pitanja o Vašem logističkom sistemu. Ovde rade isključivo zaposleni sa višegodišnjim iskustvom, koji po pravilu mogu odmah rešiti veći deo Vaših upita putem daljinskog pristupa. Ukoliko to nije moguće, naši zaposleni u podršci odmah kontaktiraju tehničara korisničke službe na licu mesta, jer kod nas servis i podrška rade kao povezan sistem. Na važne upite podrške, po pravilu reagujemo u roku koji se meri minutima, a maksimalno do jednog sata. Tako za Vas minimizujemo rizik od prestanka rada i obezbeđujemo maksimalne performanse Vašeg sistema 365 dana u godini.
Naša podrška je za Vas u sledećim oblastima:
WMS i tehnika upravljanja
U sklopu podrške ne brinemo samo o Vašem WMS-u, već i o tehnici upravljanja za Vaša automatska skladišta i Vaša automatska transportna sredstva za skladišta. Pritom ćete u dogovoreno vreme dobiti specijalistu iz podrške obučenog za Vaše postrojenje, koji će Vam biti na raspolaganju svojim rečima i delima, putem e-pošte, telefona i daljinskog pristupa (VPN). Da bi Vaš softver uvek bio ažuriran, redovno ćete dobijati ažuriranja izdanja za WMS.
Autonomni transportni sistemi
Naši FTS autonomni transportni sistemi bazirani su na našim dokazanim transportnim sredstvima za skladišta, koja smo modularno automatizovali u skladu sa Vašim zahtevom. U slučaju smetnje, naši softverski stručnjaci se povezuju putem daljinskog pristupa na Vaše postrojenje, kako bi neproduktivno vreme sveli na minimum.
Radio prenos podataka i IT promet robe
Sa našom podrškom obezbeđujete maksimalnu raspoloživost i optimalan učinak Vaših proizvoda za radio prenos podataka poput skenera, štampača ili terminala. Naš tehničar korisničke službe može da pošalje ili na licu mesta popravi proizvode za radio prenos podataka.
Globalna Jungheinrich mreža - uvek i svuda u Vašoj blizini
Dan za danom, više od 4.800 iskusnih Jungheinrich tehničara korisničke službe i preko 6.300 zaposlenih u oblasti postprodaje se globalno brinu o tome da Vaš logistički režim rada funkcioniše sigurno i besprekorno. Pritom se oslanjamo na našu kompetenciju kao proizvođač, kao i na najmodernije dijagnostičke alate i veliku raspoloživost rezervnih delova.
Rado ćemo Vas posavetovati. Odmah zakažite termin!